Zpočátku je každý majitel vozu rád, že je má, ale klidně může docházet k situacím, kdy by nejraději všechny ty věcičky poslal ke všem čertům a jezdil zase postaru. Bohužel to není jen pár automobilů V servisech vědí, kolik řidičů sem přijíždí jen proto, že chtějí například deaktivovat EGR, a pokud nevíte oč jde, tak se to pokusím stručně vysvětlit https://www.zive.cz/poradna/jak-vysvetlit-novemu-zamestnavateli-toto/sc-20-cq-464041/default.aspx%3Fconsultanswers%3D1 i když to znamená, že zrovna vy tento problém asi nemáte. Nuže, EGR je anglická zkratka, která znamení Exhaust Gas Recirculation. Její výklad do našeho mateřského jazyka by neměl působit problémy i když anglicky nemluvím. V podstatě je to něco jako odstraňování výfukových plynů recirkulace. Dále tam ještě dochází k ochlazení a…
Ne, nebudeme to nějak složitě pitvat, protože je to zbytečné. Jen si řekneme, že to prostě snižuje emise. Hotovo, vysvětleno. Jde však víceméně o to, že je to značně poruchový systém, kterému vadí kdeco a tak se zhusta stává, že palubní počítač začne vypisovat naprosto nesmyslné hlášky a někdy dokonce odmítne povolit start. To většinou v případě, když někam spěcháte, nebo máte opravdu důležitou schůzku. Zde je bohužel nutný radikální zásah, ale to se nedá vůbec nic dělat. Je to prostě nutné.
Softwarové vypnutí EGR Vypnuti-scr-dpf.cz vám tento problém vyřeší raz dva.
Je třeba se na tuto mini operaci dopředu objednat, protože to není tak, jako že přijedete do servisu, tam klepnou kladívkem a jedete domů. Ona je to poměrně složitá úprava softwaru. Jde totiž hlavně o to, aby centrální počítač nic nepoznal, protože pokud to pozná, nespustí start a motor se ani nerozběhne. Proto technik musí umět a znát práci s počítačem a jeho software patřičně ošidit. Tohle skutečně asi doma neuděláte a raději to ani nezkoušejte. Místo toho abyste tím ztráceli čas, raději klikněte na odkaz zde v tomto článečku, a tak se dostanete na webové stránky, kde si deaktivaci domluvíte.